MULIER SKLEP
  • HOME
  • /
  • Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

1. REKLAMACJE

1.1. Jeżeli  zakupione przez Ciebie meble mają wady fabryczne należy zastosować się do poniższych procedur aby złożyć reklamację.

1.1.1. Wypełnij formularz reklamacyjny. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz przesłanie zdjęć wady na adres  sklep@bbmulier.pl ; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 

1.1.2. Formularz można wysłać pisemnie na adres: BB Mulier Sp.z o.o.  z siedzibą przy ul. Marmurowej 60 w Bilczy,26-026 Morawica, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@bbmulier.pl.

1.1.3. Nasi konsultanci z Działu Reklamacji niezwłocznie sprawdzą i zaakceptują Twój wniosek.

1.1.4. Twoje zgłoszenie rozpatrzymy indywidualnie i z dbałością o Twoje interesy.

1.1.5. W ciągu najbliższych 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach za pośrednictwem podanego w formularzu adresu e-mail.

1.1.6. Wymienimy wadliwe elementy na nasz koszt lub wyślemy specjalistyczny serwis producenta który dokona naprawy na miejscu.

*UWAGA! Reklamacje składane są u producenta po podaniu PEŁNYCH danych dotyczących wadliwego produktu (w zależności od firmy: kod elementu z instrukcji, numer seryjny).

*Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00. 

Masz pytania dotyczące reklamacji? Napisz na sklep@bbmulier.pl

1.2. Uszkodzenia w transporcie:

W celu sprawnego załatwienia reklamacji sugerujemy, żeby przesyłkę sprawdzić już przy kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie zawartości spowodowane niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze protokół szkodowy. Jeśli sprawdzisz towar już po odjeździe kuriera i wtedy stwierdzisz jego uszkodzenie, zgłoś nam ten fakt  na e-mail: sklep@bbmulier.pl

1.3. Inne problemy związane z zamówieniem:

W przypadku innych problemów ze złożonym zamówieniem lub towarem prosimy o kontakt poprzez e-mail pod adresem sklep@bbmulier.pl.

 

2.  ZWROTY

2.1. Chcesz zwrócić zakupione meble. Prawo do odstąpienia od umowy kupna obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku:  Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Aby zgłosić zwrot, napisz do nas na adres sklep@bbmulier.pl.  Po wybraniu zwracanych produktów, napiszemy do Ciebie z informacją o dalszych działaniach. Po zatwierdzeniu zgłoszenia zwrotu otrzymasz informację na jaki adres powinny zostać odesłane zwracane produkty( możliwy jest zwrot bezpośrednio do producenta). Te dane otrzymasz również e-mailem. W momencie, gdy zwracane produkty dotrą na podany przez nas adres w nienaruszonym stanie, pieniądze za produkty oraz wysyłkę (jeśli zwracasz całą zawartość zamówienia) zostaną przelane na Twój rachunek bankowy. Poinformujemy Cię o tym e-mailem. Formularz dostępny na naszej stronie w zakładce „ Reklamacje i zwroty” lub po kliknięciu na wzór wyświetli się formularz. Informujemy, że produkt musi być orginalnie zapakowany, aby dokonać zwrotu i nie nośić oznak użytkowania.

2.2. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

2.3. Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszt transportu pokrywa Klient. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

2.3.1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

2.3.2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

LINKI Z WZORAMI FORMULARZY:

FORMULARZ ZWROTÓW

FORMULARZ REKLAMACJI

 

FORMULARZ REKLAMACJI

menu