MULIER SKLEP
  • HOME
  • /
  • Częste pytania (FAQ)

Częste pytania (FAQ)

CZĘSTE PYTANIA


1. Jak mogę zapłacić za zamówienie i ile mam na to czasu ?

1.1. Składając zamówienie masz do wyboru następujące sposoby płatności:

*przelewy24— przelewy elektroniczne z większości polskich banków oraz płatności kartami kredytowymi i debetowymi (natychmiastowa

realizacja płatności,

*oraz płatność tradycyjnym przelewem (czas realizacji do 2 dni roboczych),

1.2. na wpłatę masz 72 godziny.

 W tym czasie zamówione produkty są zarezerwowane dla Ciebie, jednak po upływie terminu płatności zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a produkty staną się dostępne dla innych kupujących. O każdej zmianie statusu zamówienia powiadomimy Cię e-mailem, w którym znajdziesz też link do jego odnowienia  

2. Jak długo będę czekać na przesyłkę i dlaczego muszę płacić kilka razy za dostawę jeśli zamawiam kilka produktów ?

W sklepie BB Mulier każdy producent wysyła zamówione produkty samodzielnie, w związku z czym jeśli zamawiasz kilka produktów od różnych producentów musisz zapłacić za każdą przesyłkę oddzielnie. Sklep BB Mulier  nie dysponuje własnym magazynem, jesteśmy sprzedawcą posiadającym w swojej ofercie produkty na zamówieni od różnych producentów. Dlatego nie ma możliwości wysłania kilku zamówień od różnych producentów w jednej przesyłce. Informacja o czasie wysyłki znajduje się na stronie każdego produktu pod opisem produktu. Jeśli zamawiasz kilka produktów od jednego producenta, przesyłka będzie do Ciebie wysłana w momencie, gdy wszystkie produkty będą gotowe.

3. Ile mamy czasu na zwrot towaru zamówień i na jaki adres mam odesłać zwracany towar ?

Zwrotu zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Aby zgłosić zwrot, napisz do nas na adres sklep@bbmulier.pl.  Po wybraniu zwracanych produktów, napiszemy do Ciebie z informacją o dalszych działaniach. Po zatwierdzeniu zgłoszenia zwrotu, otrzymasz informację na jaki adres powinny zostać odesłane zwracane produkty (możliwy jest zwrot bezpośrednio do producenta). Te dane otrzymasz również e-mailem. W momencie gdy zwracane produkty dotrą  w nienaruszonym stanie na podany przez nas adres, pieniądze za produkty i wysyłkę zostaną przelane na Twój rachunek bankowy. Poinformujemy Cię o tym e-mailem. Formularz dostępny na naszej stronie w zakładce " Reklamacje i zwroty". Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów używania. Zgodnie z regulaminem do zwracanych zakupów należy dołączyć dowód zakupu (paragon/ rachunek/ fakturę).

4. Czy mogę skontaktować się bezpośrednio z producentem ?

Jeśli chcesz zadać pytanie na temat danego produktu skontaktuj z nami – napisz na adres sklep@bbmulier.pl.

5. Czy gdzieś na żywo można obejrzeć rzeczy ?

Większość naszych produktów możesz obejrzeć i kupić w naszym showroomie BB Mulier, który znajduje się w Bilczy na ul. Marmurowej 60, 26-026 Morawica.

 

menu